چند مورد نو اوری
 Emergency 5 pc cover small دانلود بازی Emergency 5 برای PC

 

 

 

 

10,000 تومان

تاریخ انتشار دیتا: 2014/11/13
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: 6.21 GB

6,000 تومان


نوشته شده توسط : متین

نسخه جدید HTC One

HTC از سال ۲۰۱۳ با عرضه HTC One برای دیوایس های اندرویدی خود طراحی جدیدی در نظر گرفته است و جز معدود گوشی هایی است که از نظر کیفیت ساخت با آیفون به رقابت پرداخته است. نسخه دوم این گوشی بهار امسال عرضه شد و انتظار می رود در مارس و یا آپریل ۲۰۱۵ شاهد نسخه بعدی این گوشی باشیم.

 
 

Oculus Rift

هدست حقیقت مجازی Oculus Rift که مارک زاکربرگ را چنان تحت تاثیر قرار دارد که این کمپانی را به ارزش ۲ میلیارد دلار خرید هنوز در حال توسعه است اما انتظار می رود تا پایان ۲۰۱۵ عرضه شود. این هدست بیشتر برای بازی های کامپیوتری مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما مردم برای کار با شبکه های اجتماعی، فیلم های تعاملی و کنسرت های مجازی از آن استفاده خواهند کرد.

 
 

هدست واقعیت مجازی سونی

پروژه Morpheus سونی بر روی هدست های واقعیت مجازی کار می کند. این هدست ها برای کار با پلی استیشن ۴ ساخته شده اند و احتمالا تا پایان ۲۰۱۵ عرضه خواهند شد.

 
 

نسخه لمسی آفیس مایکروسافت برای ویندوز

آفیس مایکروسافت سال آینده با یک بازنگری مواجه خواهد شد. این شرکت در حال کار بر روی نسخه ای لمسی از آفیس خود است تا در تبلت ها و لپتاپ های لمسی عملکردی بهتر داشته باشد. این نسخه جدید آفیس احتمالا شبیه به نسخه عرضه شده برای آیپد خواهد بود و در تاریخی نزدیک به عرضه ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد.

 

گوشی جدید OnePlus

شرکت چینی وان پلاس امسال گوشی خیره کننده ای را عرضه کرده است که با ویژگی هایی همچون گلکسی اس ۵ سامسونگ قیمتی تنها برابر با ۳۵۰ دلار دارد. این شرکت در تلاش برای عرضه نسخه جدیدی از گوشی خود در نیمه ۲۰۱۵ است. گفته می شود که نسخه جدید قابلیت سفارشی شدن دارد و ممکن است نمایشگری کوچکتر داشته باشد.

 
 

ادغام Beats در iTunes

خرید Beats به قیمت ۳ میلیارد دلار توسط اپل یعنی اپل در حال حاضر به سرویس استریم موسیقی بسیار خوبی دسترسی پیدا کرده است. شایعات حاکی از این است که اپل این سرویس را در iTunes ادغام خواهد کرد تا رقیبی برای سرویس های محبوبی چون Spotify باشد.

 
 

ساعت هوشمند Pebble

Pebble تا کنون یکی از بهترین ساعت های هوشمند را تولید کرده است. آخرین نسخه این ساعت در اوایل ۲۰۱۴ عرضه شد و این طور گفته می شود که نسخه جدید این ساعت اوایل ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: